SANNING

Berätta sju sanningar om dig själv;
- Jag kämpar för att hålla ner min vikt dock är det väldigt svårt.
- Jag älskar sång och musik,men om någon säger att jag är dålig på det jag gör så tappar jag intresset helt för en lång stund framöver.
- Jag säger att jag inte bryr mig om vad andra tkr, men är nog egentligen tvärtom.
- När någon ger mig komplimanger tackar jag inte, utan klagar på mig själv istället.
- Jag är inte guds bästa barn.
- Jag äger en Nikon D40.

sex sanningar om hur du var som liten;
- jag var riktigt söt.
- tyckte om att bada.
- Älskade att hoppa omkring i min "dansdräckt" och dansa ute på gräsmattan.
- Jag klädde ut mig varje dag i princip och mimade till låtar.
- hade en dröm om att bli popstjärna!
- älskade att lera ner mina kläder, för att få byta till andra!

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- Jag har aldrig haft ett "riktigt" förhållande.
- Jag är sällan öppen, därför blir det aldrig något.
- Faller lätt för killar som är kaxiga eller gör dumma saker.
- Faller INTE för mesiga killar, som hela tiden säger ÄLSKLING.. x1000 grr.
- Tycker om killar med tatueringar.


fyra sanningar om mitt familjeliv;

- Jag älskar min familj lite nu och då, men har mina stunder när jag inte gör det.
- Har en tvillingsyster som är 1 minut yngre än mig.
- Mina två äldre bröder är sällan hemma.
- Vi har fin utsikt från huset.. haha

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- Hellre få äkta vänner än många falska.
- Mina närmsta vänner kan jag utan och innan.
- Älskar människor, men är sällan öppen för nytt folk.


två sanningar om min personlighet;

- Är lättretad.

- Tycker om när folk ger en komplimanger! Men tar sällan emot dem.


en sanning om detta testet;
Jag har berättat sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0