Sommarväder elr?..

Nej skulle inte vilja kalla de det..  Världens åskväder.. När jag skulle köra hem från jobbet blev jag alldeles blöt, jag menar då dyngsur!...plus att det blixtrade runt om mig och mullrade som fan ;p  läskigt, eftersom jag hatar åska.

På jobbet fick jag städa hela stugan ,eftersom jag tkr om att städa ;).. Men ja, ett tips är ju att skaffa fram lite bättre städningsgrejjor där (?).. ex: Skurmoppen var skitdålig, allt bara lossnade när man skulle skura.. HA HA.. Så matilda lycka ;)   Sen fick jag måla.. Sen slut! hohoh.. chillidill dag, elr ja.. dagen avslutades med att vi 3 satt inne eftersom det började regna och spelade kort, mkt kul faktiskt! :D

haha.. hittade en ful bild.
btw så tog jag mig in på Omvårdandsprogramet utan problem! :)  Så himla skönt att veta. Plus att jag ska få gå med bästa Emma Englén vilket inte gör det sämre! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0