Torsdag 17 juni 2010

Idag vaknade jag runt 12 tiden utav att valparna gnällde och skällde kopiöst mycket! Jag klev upp, åt min kyckling ( man får äta en hel jävla kyckling, alltså en stoor as inte en kycklingklubba elr liknande)  Ja, jag åt två kycklingklubbor, vem tror att man får i sig en hel kyckling? :p dum as.. Ja iallafall, så ska vi sluta med dieten eftersom att vi inte mår bra. Eller ja, vi har sagt det än så länge, får se om jag vill fortsätta :)  Jag och syster L tog mopparna ner till samhället och handlade bröd,sallad och äpplen sen for vi på ok och hyrde en film! :) Som ska ses ikv, mys.. Ska ha en kaffekopp med mig också pga jag inte åt min frukost i morse, så får ta den ikv ist.

Vet att det är tråkigt att läsa om vad man har gjort på dagarna osv och även långa inlägg.. men det är väl det min Blogg innehåller till den största delen. Juste.. vi var på Röda Korset med, måste säga att dom har grymt fräna kläder! :) Blir dit en sväng sen och kika, bara att tvätta upp kläderna, sen är det mkt utav kläderna man kan sy om och grejja med, de flesta kläderna kostar ju endast 20-50 kr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0