Uppe före tuppen...

...gud så trött jag är idag, hua! Vaknade 05:00.. gick och duscha, fixa mig lite snabbt sen frukost och nu sitter jag här.. inte nödvändigt att jag vaknade så tidigt egentligen.. Imorgon blir det nog 05:30 ist, en halvtimme gör mkt! När jag kommer hem runt 13.00 tiden så ska jag nog lägga mig ute och sola lite kanske (?) ok, kanske inte.. Fast man kan ju alltid försöka sova lite ute, så det blir nog så.. lär ju inte vara den piggaste människan på jorden idag. Förövrigt är jag otaggad som fan på att jobba.. känns inge roligt alls, helst när man inte jobbar med ngn man känner och att man dessutom ska vara på ett dåligt ställe.. gör det ju inte bättre, men pengar vill jag ha, så då får jag banne mig jobba för det också!


Kommentarer
Postat av: petra

kan du inte berätta mer om dieten? hur mycket du gick ner, hur du åt vid olika tider, hur varierande den var varje dag, osv. Tycker de låter jätteintressant! :)

2010-06-21 @ 08:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0