WOHOW.. 4-5 dagar kvar! :D

antingen är det 4 dagar kvar eller så 5.. Beror på om jag får jobba en dag extra :) 

Idag har jag bara målat, hela jag var röd typ ;p haha! Så går det när man heter Matilda "kladdmoster"Söderberg.. hrm, ja kanske?..  Ajja, slutade klockan 14.00 som vanligt, körde hem och tog mig en joggingtur.. Nu sitter jag med en Turban (?) i håret och ska snart fixa mig lite ;p så man inte ser allt förjävlig ut.. Ska ju komma valpköpare ikv, Ska blii sååå skönt å bli fri dom! helst när man sparar en :) Men ja, visst är det lite gruvsamt också!  Dom är ju så underbart söta när dom är snäll ;) haha.. jaja.. Nu ska jag inte svamla nå mer.. Ha en fin kväll, kanske uppdaterar något mer.. Får väl se! :) PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0