1x2x3x4 har inget jobb, pengar till hyra.

Kom och tänka på Tjenare Kungen, och hur grym den filmen är. Fast nu har jag tyvär sätt filmen för mycket, så det är endast tråkig just nu! Men iallfall.

Idag har det inte hänt så jätte mycket, var på skolan. Gick hem vid 12 trots att jag slutar 1. Hade "ont" i huvudet. Men det är så tokigt med busstiderna, så jag åkte hem redan vid 12!  For sedan och fikade hos faster, mysigt! :) efter det for jag och fixade mitt ID-kort på handelsbanken, får bara hoppas att kortet blev godkänt nu då! De sa att det kunde vara en aning mörkt, men får hoppas på det bästa! :) Jag har en massa kort som jag tänkte bjuda på, dock så är det jätte dålig kvalité på bilderna, eftersom det är med min gamla&urusla telefon som korten är knäppta. Här kommer dom.


helgen hos C. Hennes söta lillebror!

bästa vän!

jag i C:s lägenhet :p

var i Umeå på sportlovet, mitt öga & ämelie ;) haha!

Mattias och Linda, helt slutkörda efter en sväng på skidor, eller inte! ;)

Själv så hatar jag skidor. USCH!

jag, ser ut som jag inte har två ögon, men det har jag faktiskt ;)

& mina älskade tygskor som jag har använt hela vintern. Trots att det är sommarskor, ingen ordning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0