Dagen har varit bra! :)

Dagen började med Biologi, fortsatte sedan med So och sedan hade vi Svenska prov. Det gick inte bra alls, men nästan hela min klass sa att det gick super dåligt för de! Så det måste ju varit svårt. Fick se vad jag fick på Svenska NP och kan ju säga att jag hade gärna velat ha bättre. Men jag klarade mig och huvudsaken är det! he he.
Efter lunch hade jag idrott, där åkte vi längdskidor över sjön och satt oss sedan och myste på i solen. Hur skönt som helst. Efter det så slutade jag, då kom mamma och hämtade mig & lovisa :) Sedan dess har jag suttit med min design, ännu en gång. Men jag har nu lovat mig själv att jag ska ha kvar denna lite längre en vad jag har haft de tidigare. Tror ni att jag klarar det? Har även hunnit med att fota lite grann idag! Här kommer en av bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0