ett liv utan, finns inte!

Mina finaste vänner. Är det värdefullaste jag har, och kommer nog också att vara det.Jag kan alltid vända mig till er och hoppas på att ni också kan vända er till mig ifall det är något.Ni har hjälpt mig så många gånger, så jag vill även hjälpa er ifall det är något. Om ni mår dåligt, så mår jag dåligt. Ni är min fritid, min underbara fritid.Evigt tacksam över att få dela den med er. Ni är bäst helt enkelt.Jag älskar er mina fina! ♥

varför jag skrev detta, är för att verkligen påminna mig själv om hur fina vänner jag har. Och att dom inte är falska, som vissa andra. Är så less på folk som aldrig kan vara sig själv, och om något går snett för dom så är det alla andras fel. Man tror att man känner personen väl, men egentligen känner man bara "någon". Inte alls den man trodde man kände. Jag förstår inte varför folk inte kan vara sig själva. Eller jo jag förstår, man vill inte vara utanför, mobbad eller tönt m.m. Men hallå snälla, du blir ju inte "coolare" bara för att du låssas vara någon annan. Var dig själv, det tjänar sig i längden.

woops, blev ett argument inlägg nu. Men jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Det är ju trots allt min blogg, som är min lilla dagbok! hehe.

Ska gå & sova alldeles strax tror jag. Vill sova ut!

Kommentarer
Postat av: Mli

Älsk dej min underbara ängel <3

2010-03-02 @ 20:56:01
Postat av: Felicia

åh.. va söt du är!

älskdu matilda!

2010-03-02 @ 21:19:27
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Samma här:D du är den BÄSTA!<3

2010-03-03 @ 08:17:42
Postat av: ämeliee

älskar dig gumman,

kmr alltid att göra

och vad som än händer kmr jag finnas för dig

så som att du kmr finnas för mig!

<3

2010-03-03 @ 08:38:01
URL: http://emelieknowsbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0