I got you♥

den låten är underbar! :)  Av Leona Lewis. Blev just skrämd utav min syster, så sitter och surar lite nu då. Hon kommer in och jag hör det inte, eftersom jag lyssnar på musik. Hon skriker till och puttar i mig. Jag skriker, och tror att jag ska dö. Inte snällt! ;/

Imorgon slipper 9:orna skolan! :)  vi ska till Åsele på teorisak? Om isvak och såna grejer.  Blir nog kul det, bättre än skola! :)  Har Engelska Nationella i veckan. Men annars är det lugnt, än så länge. Om det inte är något musikprov eller något! :)  Har iaf Biologi prov innan lovet, på min födelsedag.  Det är ca 1,5 vecka kvar till påsklovet. Vilket känns superskönt och jag har ingenting att plugga på i princip, om man bortser från No:n och Musiken! :)
bild från 09 i januari kanske ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0