i väntan på..

.. att maten ska bli klar så sitter jag och lyssnar på musik. Ska ladda upp lite bilder sen, när mobilen har laddat klart! :)   Det blir grillat till middag, vilket är mumma! Jag har precis gjort klart salladen och dukat på bordet.  haha :) onödig fakta.  Men så är det iallafall! :)

Satt och smsade med Mattias, då han gjorde mig besviken och sa att det var antagligen min&lindas tur att jobba nästa dans. Jag hoppas att vi slipper, och att bandet själva ska stå i garderoben. Alltså ja, inte bandet utan de som är med dom och så. Eller hur det nu fungerar! :) haha.

Men ja, detta blir andra gången för iår som vi (familjen) äter grillat.  Ja, och vad är det som säger att grillat hör till Sommaren?. Visst den gör det, men det går lika bra att äta de på vintern ;) ;)
bild lånad från www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0