Ignorera detta inlägg.. Om ni vill.

Just nu är jag jätte förbannad och kommer nog att vara det resten av kvällen också. Jag blir så j*vla sur på sånna som lägger ut bilder på mig och inte tar bort dom om man ber dom. Jag vill verkligen inte att folk ska lägga ut bilder på mig, som jag inte tycker om. Om någon ska lägga ut en bild på mig, så får man fråga först. Och faktiskt respektera det, ni får tycka att detta är hur löjligt som helst. Men då får ni tycka det, jag står för hur jag känner. Och vill bara be de flyga och fara.... ajja
går väl över.

Jag skrev bara ett kort inlägg tidigare, så tänkte att jag kunde skriva ett lite längre nu då. Ja, iallafall så har jag och mamma åkt runt och lämnat ut både New Body kläder och Salamikorv, som klass 9A (vi) har sålt. Så nu är det gjort, eller ja hälften är gjort! Idag på skolan har jag inte gjort så där jätte mycket, utan det har bara varit en helt vanlig skoldag. Har fått lite information om Överlevnadskursen(eller vad det hette) i Åsele, som är på Måndag.  Först ska både Doroteas & Åseles 9:or gå den där kursen på Måndag, sen en vecka senare ska vi vara här i Dorotea och göra alla övningar. Ex, hoppa isvak, gräva snögrottor osv.

Och snart är det helg, vilket känns jätte skönt. Jag gjorde bort ett skolarbete ikv, så jag har nog hela helgen fri! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0