Inte vilken dag som helst.

Utan det är min födelsedag idag. Känns då inte som det, men man får ju tänka positivt och det är ju faktiskt bara 2 år kvar till 18 :) hehe!

Slutade runt 1 tiden, for på Ica med mamma och handlade, for sedan på kronas droghandel och fikade, haha och köpte annat.  Efer det for vi i prinicp hem, gjorde ingenting :p for sedan och hämtade pizza, så har ätit det nu. Håller på dö, är sjukligt mätt, men så är det ju alltid efter man ätit pizza.  :p  Väntar på tårta nu då. Annars så gör jag inte så mycket, kan lägga upp lite bilder på saker jag fått hittils! :p


fick ett smyckeskrin.

Fick ett kort utav mamma&pappa, haha. Fick även en Kokbok, kanske inte är så kul att få nu. Men jag kommer nog behöva den sen när jag inte bor hemma längre! :)  Fick ju även min tfn i födelsedagspresent. Dock fick jag den 1 vecka i förtid. Men men! :)   min kärlek :)
Fick även pengar av bror Petter. Jag vet inte om jag kommer att få så mycket mer. Men jag kräver inte det heller :)  Har haft en fin dag ändå.  Fick bra på omprovet på svenskan, trots att man bara kan ha G, så fick jag högre. På biologiprovet fick jag inte så bra. Men huvudsaken att man klarade det! :)

Imorgon åker jag iväg till stugan. Firar mig&Lovisa där imorgonkväll, sen får jag väl se :)
TAACK för alla fina gratulationer också! Betyder jätte mycket :) puss!

Kommentarer
Postat av: simone

Tjo sötan! Gör du något spännande? Jag ser på min arbetande pojkvän som meckar med bilen ögongodis ^^

2010-04-05 @ 12:23:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0