Onsdag

Ja, nu är veckan klyven och snart är det helg. Funderar fortfarande på om man ska orka dra sig till dansen på Fredag. Det är torgny melins, men det känns som om att jag vill vara hemma och chilla. Om jag far på dansens å kom jag ändå bara att sitta där. Jag är en tråkig filur och tror att jag ska stanna hemma. Får väl se om jag ångrar mig, brukar ju vara duktig på att ångra mig ca 1 timme innan dansen.

Hade engelska np idag. Gick sådär, hoppas på det bästa! Imorgon är det omprov i svenskan och det blir pinsamt om man inte klarar omprovet. Hon säger att hon sätter ett IG på mig i betyg, men gör hon det så vet jag inte vad jag gör.  Eller ja, går väl gymnasiet i ca 4 år istället för 3.  blä.

Åkte längdskidor i slalombacken idag. Jag tänkte vara lite matcho och störta ner för knicksen. Men då ramlar jag och voltar. Jag fick ont i huvudet. Har nu ont i både armar och ben. Men men :) haha!

Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0