så länge hjärtat kan ♥

idag har det varit ett otroligt vackert väder. Jag har drömt mig några veckor framåt och börjat tänka på påsk. Tänk er att få sitta på sjön, med sin underbara släkt, köra skoter, fiska, sitta på renskinnet & sola. Gud så jag längtar :)  Men först ska jag ta vara på ett underbart sportlov, i helgen ska vi förhoppningsvis åka skoter. Och på Söndag ska jag baka tunnbröd med Mamma :)   Jag har precis hunnit plugga lite till fysikprovet som är imorgon bitti, kan det mesta nu. Så det känns relativt bra!   Lovisa tjatar på mig att vi ska till backen och åka slalom, men jag säger nej! men jag får väl se hur detta slutar.  Jag vill verkligen inte slänga ut 50 kr på 1-2 timmar i backen, och fara hem med fotont.
Ni ska ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0