Skola, fast ingen skola.

idag åkte vi 9:or till Åsele, hade massa teori. Vissa saker var bättre än andra. Men så är det väl med allt? :)  Iallafall så tyckte jag inte alls att skolan var ful/dålig (enligt fjolårets nior från dorotea så skulle den vara ful) Men nej, jag tyckte inte det. HeHe.  Men ja, smaksak! På lunchen stack jag,anna,amanda,olivia och lovisa te konsum och köpte glass. Något svull. Men men!  
"dagens roligaste"
Annas kommentar "Bakifrån & tryck till ordentligt"
läraren/ledaren (?) kommentar "det hade ju varit kul om alla andra fick veta vad ni skrattade åt också"

"dagens äckligaste"
Har du sätt några snygga killar då?
öööööh, gå och dö. Du är äcklig.
haha.. För mer information, får ni ta kontakt med mig på msn eller ngt. Fast så intressant är det inte xD menmen...

Haha. Antingen är det vi som har sjukt dålig humor, eller så är det Åsele som är sura små tråkiga personer. man vet ju aldrig! :) Ska väl inte ha fördomar, men ;) hehe.


sjukt cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0