Solväder!

Jag har precis kommit in, har suttit ute och spelat gitarr i det fina vädret. Hörde dock att den börjar bli ostämd, så ska stämma den snart, när jag tar mig tid till det! Idag hade jag fysikprov, som gick jätte bra :)  jag har klarat mig gott & väl.  jaja, nu ska jag inte prata om skolan! För det är ju lov! :) hihi.. En fin dag på första dagen av lovet.  Egentligen börjar ju inte lovet förns på Måndag. Men det spelar ingen roll!  Kom på att mamma hade gjort supergoda kakor när jag satt ute, så tog mig två sånna. hihi, svull pelle själv! ;)    Skriver senare :)
Twixkakor&Cola i solen. Det kallar jag underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

HIHIIHIHI! :O

2010-03-05 @ 16:45:06
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0