SPORTLOV

Jag har haft ett superbra sportlov! Första helgen så var jag bara hemma och myste på. Bakade tunnbröd på Söndag också. På Tisdag började jag packa lite kläder, och for sedan till Umeå. Myste på som aldrig förr med Lisa&Lovisa! Åt ost,kex,vindruvor,dipp,grönsaker. MUMS!Onsdagen gick vi på stan, jag hittade mig ett par lackleggins, vanliga leggins & en tröja! Jag åkte ju inte dit för att shoppa ändå så! :)  På onsdagkväll köpte vi massa gosaker, (munkar,chips,godis,dricka osv) dock äter jag ju inte godis :) Men det är bara bra! Träffade även Edholm en snabbis. På Torsdag blev det stan, ingen shopping. Däremot träffade vi Katja på kvällen, åt massa strips på Frasses, men vi kom på att vi behövde en efterrätt också ;) så vi gick på MAX och köpte en lyxchokladmouse. Mycket nyttigt? Nej, men vi hade det trevligt iallafall!  På Fredag åkte vi hem.  Men lika fort som jag packade ur min väska, så packade jag i den igen. Jag for till vår stuga och har varit där hela helgen.  Därför tänkte jag bjuda på lite bilder! i ett särskilt inlägg, som kommer snart :)

Har tyvär inga bilder sedan Umeå, bara kvalité lösa mobilbilder. Men kan bjuda på dem lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0