TIDFÖRDRIV..

..jag har så tråkigt, men då kom jag på att jag kunde ju lika gärna skriva ett inlägg! :D

Idag har jag inte gjort så mkt, var till Stugan en sväng och sen hälsa jag på Morbror&Moster.


Dagens:
T-shirt: Gina Tricot 99;-
Adidas Kofta: Någon butik, 500;-
Jeansleggins: VeroModa 199;-

har varit med Felicia ikv! :) vi skulle på myway och köpa dricka, men jäklar vilket väder!


sötmos

Ok, det var mörkt! :] :]

vi gick upp vid banken för att slippa all snö som var minst 1 dm hög. Dock blev det lika mycke snö igen, eftersom att vägen med tak tog slut. Jahapp! :) Blöt blev vi, kom hem till henne. Satt och snacka med our parents you knooow,  sen sååå for ja hem.  Lixxoom,  ganska mys kväll.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hörde jag att vi är grymma lr:]

2010-03-27 @ 23:29:00
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0