usch.

är det enda jag kan säga för tillfället. Jag orkar verkligen inte plugga ikväll, men jag måste och det känns jätte jobbigt. Eftersom att jag inte kan någonting iprincip, ska kunna det tills imorgon! Är så himla skolless.. ska väl försöka kämpa in i det sista!  Ja, idag hade vi iallafall Engelska nationella. Det gick inte bra överhuvudtaget! Proven var lätta, för de som kan engelska. Vilket jag inte kan. Men får hoppas på det bästa! Nu sitter jag och väntar på middagen, sen ska jag ta tag i svenskan. Nej, tanken dödar mig. Att jag ska sitta med 288 papper ikv, kanske överdrev. Men det är mkt papper som man ska kunna! Sluttjatat om skolan, det brukar ju löna sig i slutändan att plugga :)    Solen skiner ute och det känns att våren är här. Jag fyller år om ca 2 veckor och snart är det påsk! Något som gillas :) efter påsk är det bara några veckor kvar tills vi åker på klassresa och efter det så är det bara 3 veckor kvar till examen. Känns gudomligt!  ♥
ser ni min nya header föresten? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0