ut en sväng.

nu ska jag ut en sväng. Ska väl fara på Torgny Melins men om det blir kul får jag väl se. Humöret är på 0 och jag är bara allmänt sur. Sitter hos felicia just nu. Men det var stressigt hit kan jag lova. Jag hoppade in i duschen vid 6 tiden, efter det torka jag håret och sånt. Sen sminka jag mig, fixa håret som tar ca 30 min i vanliga fall. välja kläder gjorde jag också, eller nej jag tog det första som jag hittade. Ser allmänt förjävlig ut, och orkar fan inte bry mig. Och för att inte tala om skorna. Utslitna och fula as hell... jag blir lack.  Men allt detta gjorde jag då på ca 15 min. + borstade tänderna.

idag var jag i strömsund, har även hunnit med att tagit Livhalsmodercancer sprutan eller vad den heter. GARDACIL kanske ;p haha ingen aning hur det stavas. I ström hittade jag ploj glajjor. Och lite naturgodis (eftersom jag inte får äta vanligt), hittade även lite hårspännen. Bilder på det kommer sen :)
Nu ska jag sura lite, sen ska jag surra lite med felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0