We have been together

Jag saknar mina vänner. Har inte träffat Rebecka på typ 3-4 veckor och Emelie har jag inte träffat på 2 veckor. Det är ju sjukt, helst Rebecka. När hon bor i samma samhälle som jag, dock bor jag ca 6 km ifrån henne men ändå. Ja, iallafall så har jag suttit och rensat min dator ikv. Gjorde en systemrensning eller vad det heter (?) ja iallafall så hoppas jag på att den blir bättre och att jag kan få ha kvar min älskade dator ett tag till! Vill ju inte tappa alla bilder som jag har. Det är ju både minnesvärda och roliga bilder som man har.  Nu ska jag snart sova, ska bara kolla facebook först! :)  Men sov så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: simone

Så härligt foto :)

2010-03-19 @ 13:52:12
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

Bränn ner bilderna på en skiva. Då ha du dom kvar om något skulle hända eller köp dig ett usb och för över bilderna där. För det är inte roligt att mista massa minnen och bilder. kramen

2010-03-20 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0