!2 buss

hejjjsan ;)  Jag tog 12 bussen hem pga av ont i magen? Men smärtan har försvunnit nu. Jag har dammsugat och torkat golven här hemma så nu lär Mamma bli glad! Får man hoppas iallafall.. Jag skulle vara dutkig och börja med middagen, sen skulle jag koka kaffe för att gör Pappa och Petter glada. Då insåg jag att jag var 1,5 h för tidig. Alltså, det är ju en viss tid pappa kmr hem så då brukar maten vara färdig. Ah, jag är så smart.. och så inteligent.  Men nu ska jag snart gå ner och börja fixa.  Har myst en massa med valparna också ♥
Nu sitter jag och pratar med Emelie på msn, saknad! :) Men ska träffas i helgen så blir nog bra, och den jäveln åker till Italien..  Avensjuk är man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0