Återigen..

.. är det söndagkväll och jag gruvar mig för skola. Dock är det bra denna gång, endast 2 dagar kvar tills vi åker till Göteborg. Jag hoppas att vi går halv dag på tisdag, annars kommer jag inte att hinna packa och greja allt innan vi åker. Om inte, så åker jag nog hem ändå ;)

Jag har funderat på en sak.
Det är så mycket man inte kan prata om med vissa personer och så är väl alla. Men sen sitter man och skriver en hel massa på tillexempel blogg. Då kan alla lista ut vad felet är och allt. Det är ganska knäppt,  men ja. Så är det!
Jag är trött.
Är det konstigt att jag är trött när jag endast sov 6 timmar inatt... Jag som minst brukar sova 12 timmar per natt! Hehe, nej detta får inte hända igen :) :)  eller? Tycker iallafall att det är ganska mysigt att sitta framför datorn, helt själv en helgskväll. Man får tid att tänka igenom livet, och bara vara. Det är skönt! Sen att det inte finns så många att snacka med på internet är en annan femma. Det är inte därför man sitter uppe! :) hehe!
dom har enligt sopat gatorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0