Dagen.

Har varit bra, om man bortser från allt regn och skit. Karnevalen var väl inte den bästa om man säger så, men barnen värkade ha kul trots vädret. Så spelar nog ingen roll, vi fick 24 uppträdanden och alla är så söta! :) hehe!  Ja, jag har fått min tröja till examensmiddagen också! Så nu har jag alla kläder till både examen och examensmiddagen. Karolina min kusin ska fixa mitt och systers hår, hon är superduktig! :) Ska klippa mig på Onsdag till veckan, så får se hur jag blir klippt, sen ska hon börja kolla hur jag ska ha det! :) Kul!   Ikv får jag se om jag ska slinga håret och bara ha en mysig hemma kväll eller om jag ska ner till Dorotea och mysa med flickorna, snacka och grejja på. Vi får se! Nu ska jag bjuda på några bilder :)
Dagens klädsel.
Leggins Kapahl , som används flitigt! ;)
Baslinne Gina Tricot
Vit tröja Gina Tricot
Fyrklöver halsband, julklapp
Örhängen- vita pluttar
Skor- skopunkten.
Namphet är så himla gullig! :)
fina lova! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, men du ... om du gatt stryka över ditt face hade du kunnat göra de på mig också ju! ;)

fyfan xD

2010-05-28 @ 15:31:50
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0