Friday Night

denna kväll har jag tillbringat med Rebecka, emelie och lovisa. Först for vi till Rebecka, där ingen var hemma, så vi klankade in. Satte oss vid datorn och mådde allmänt bra. Sen kom "ägarna" till huset hem, då fick vi skärpa oss ;) haha! vi höll ju på att riva ner huset. inte!
Ja, sen blev det en glass på ok, sen upp till emelie och såg talang. For sen därifrån, gick hem till rebecka igen. Och nu är jag hemma, hem ljuva hem! Jag älskar verkligen att vara hemma, helt otroligt skönt! :)
dock jag har jätte mycket feber nu, så känner mig inte allt för kry! Men ska vila upp mig i helgen.
köpte två koppar choklad idag. Mumms
kärlek till mina skor.<3
sov gott mina söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0