Happy Ending

Dagen har varit bra :) Varit mycket sol, plus att vi även har haft det riktigt skoj på skolan. Inget speciellt som har hänt dock, men den var ändå bara bra! ;)  Snart är det slut på detta, kommer sakna min underbara klass! Men jag hoppas få en lika bra ny klass.. haha tveksam på att jag får en lika bra, men man kan ju försöka göra något bra utav det.

Asta (Ena vår hund) fick åka akut till veterinären i Strömsund nu på eftermiddagen. Hon kunde inte gå eller något fick jag höra när jag kom hem. Hon hade fått kalkbrist pga. Valparna. Valparna skrek efter mat och ville nog ha mamma där! Men nu är Asta hemma och hon har fått kalkersättning eller vad det heter, en massa mediciner. Så det här ska nog gå bra :) Må säga att ha djur inte är billigt! Framför allt när de måste iväg till veterinären. Nu är det ju inte jag som betalar sånt där, men när man skaffar egna djur får man nog fan va beredd på att det kommer kosta en del xD.. Men det är det nog värt! ;)

Jag själv kom just in från en springtur i det fina vädret! Nu väntas middag, mitt tidsfördriv är musik som vanligt och ikväll vet jag inte vad jag hittar på. Får väl se :) Ha det så bra så länge!



Har alla sånna här lärare?.. Som ligger på bordet och leker mumie? Nej, tror inte det! Haha nej men sanningen är att de gjorde gipsmaskar men såg ganska fult ut. Kommer sakna Strandenskolan alltså xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0