Hejja mig!

Ikväll har jag pluggat och fått in en massa nödvändigt vetande i min hjärna. Vilket är bra, jag hoppas att proven går bra imorgon! Om inte, så ja. Ärligt talat så får det gå som det vill, jag är så skolless och orkar ingenting. Alla säger typ "kämpa in i det sista" man bah, men vafan det var typ 50 år sen du gick skola!?!?!?)#)"%=?"#% dampar loss utahelvete! :D haha..
Iallafall så for jag och syster ut på en joggingtur som uppvärmning, när vi kom hem så körde vi intervaller dvs Idioten, 2 saker vi kom på själva. Och ja :) Jag kände mig superduktig! ;) haha, nu sitter jag här nöjd som aldrig förr och har just målat naglarna. Jag målarna naglarna ofta som fan nu, men ja. Det är fräscht med snygga naglar, denna gång blev det bara en vanlig manikyr som är snyggast tyck ja! :D  Jaja. Ska börja ta träningen seriösare nu, jag kan ju inte fortsätta som jag har hållit på. Usch! ja ja :) ord är alltid ord, ska bara försöka fullgöra dom nu också! Ha det bra. Nu ska jag kolla facebook, coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0