Hemma!

Är nu hemma efter en dag med många händelser. Dagen började med skolbuss till skolan. Som vanligt, därefter blev det Kemi Nationella. Som gick ungefär, SKITDÅLIGT! Ig för hela slanten ärligt talat hehew.. Efter det kom mamma och hämtade mig&lovisa, vi for hem och åt. Sen for vi till Lycksele en sväng, letat examensskor och cardigans och massa annat. Hittade inga examensskor, Cardigan hade mamma redan stickat en åt mig. Men jag tyckte inte om den , så jag köpte en ny. Men när jag kom hem så sa både Lisa, Mamma och Pappa att den hemstickade var finare. Så, det var ju ganska onödigt att köpa den, Men nya kläder är aldrig fel! Nu är problemet bara vilka examensskor man ska ha, antingen får jag ta å beställa några från internet.. Eller så får jag köpa mig ett par i Göteborg. Får se! ;p
Vi for på Lilla Bageriet och fikade, jag tog wienebröd och cola. Dom andra tog nå mer "svulligt" haha ;) jag var så duktig så! ;) ;) nejmen.. ah, nu har jag inge mer å skriva.. Förutom att när jag kom hem så tog jag och lovisa en springtur, jag börjar bli duktig på riktigt jag!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0