jaaaa

Igår var jag till tandläkaren, där dom sa att det finns risk att jag behöver natttandställning.. jag bah, whuuut. :( vill inte, men då sa dom senare att en sånn gick på 3000 kr.. Tycker ändå inte att det är värt.. Fast ja, jag vill ju inte ha en klappande käke? hmm..
jag tog tolvbussen hem som resten utav klassen gjorde, hela klassen lär få frånvaro hela dagen.. haha! men vi var ju där till 12 iaf! ;) ajja, anyway. Nu ska jag duscha eller hitta på något annat roligt. Ikväll åker jag och min underbara klass till sköna göteborg och njuter av livet. Med bra sällskap kan inget gå fel helt enkelt! Ni är underbara sötingar :) I göteborg ska vi bland annat åka över till danmark, gå på universeum,stan,bowla och massa annat roligt! :D ni får ha det bra ! så hörs vi när jag har kommit hem, detta kommer bli en lång resa :( haha! Lätt värt det. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0