M y s - kväll

Har haft en supermysig kväll tillsammans med Rebecka och Lovisa, och lite annat folk! :)  Först tog jag och lovisa cyklarna och cyklade ner till Dorotea, därefter for vi till Rebecka, sen ner på ok, köpa glass. Sen på björnvallen, satt på plan och myste. Solen sken ju så underbart! :) Love it!. Sen cyklade vi runt typ, träffade en del. Därefter satt vi oss vid t-bryggan och lyssnade på musik och bara pratade. Träffade även Felicia och Linda en sväng där :) Ja, vi har bara myst på helt enkelt, blev mycket prat också.  Om jag får säga det själv så tycker jag att jag har varit ganska duktig inom sportfronten idag. På idrotten orgienterade vi, sjukt jobbigt vill jag lova, helst när man ska kuta upp för en slalombacke ja iaf.. sen cyklat 1,2 mil + några kilometer till!  Är så duktig ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0