Måndag 31/5-2010

Först och främst vill jag gratta min bror! :) Grattis på 20 års dagen Petter! ♥ Vill även säga grattis till min älskade morfar som inte finns här bland oss idag, du är grymt saknad! ♥

Sammanfattning av dagen
Vi började dagen med Bild, Musik och hade sedan Svenska. På bilden ritade vi vår framtid och min framtid ser väldigt mörk ut om jag säger så! :) På musiken sjöng vi en massa, på svenskan spelade de som ville brännboll och resten tittade på. Så himla skönt! Efter lunch var det matte där vi inte gjorde någonting alls. Sen var det No, där gjorde vi inte mkt heller. Sista lektionen var Tyska, då gick vi hem till vår tyskalärare Nicolle och fikade :) Mysigt värre! Det är så skönt nu i skolan, det enda som är kvar är en SO redovisning som jag gör bort på Onsdag! (: Har pluggat lite på det ikv.


2 veckor kvar till Examen, var har tiden tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0