Monday Morning

Nog för att det är fredagmorgon, men den låten är grymt jävla bra! :)
Jag känner mig sjuk, ont i öron och extremt ont i halsen! Jag är trött, och känner mig febrig.. Jag hoppas bara att jag blir frisk tills vi åker till Göteborg, det är ju bara några dagar kvar. Skulle inte förvåna mig om jag var riktigt sjuk tills dess. I mitt fall så räcker det tydligen inte att man har varit magsjuk, nej då ska man bli förskyld på köpet också! Härligt Härligt! Mitt liv är så underbart när det gäller sjukdomar :P haha!  Jajja, ihelgen ska jag bara packa en massa och mysa med valparna, Dom har redan ökat 50-90 g på bara 3 dagar. Men dom har säkert ökat ännu mer i vikt idag, eftersom det var igår vi vägde dom och då var det 2:a dagen dom levde ;) hihi!! Fatta stor skillnad man kommer se sen när man kommer hem från GBG! :D  åååh, mysigt.


HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0