Riktigt uruselt!

Min uppdatering är som en dyngig kalsong..
Jag har varit i Göteborg där det har varit helt okej faktiskt! :)   Får se om det blir andra planer framöver i mitt liv.. hehe! ja, Jag kom iaf hem igår, pank och rik på kläder. Vilket ioförsig är väldigt bra. Men just nu känns det som om pengarna hade varit viktigare. Det är ca 3 veckor kvar tills sommarlovet, vilket inte är länge alls! De två första veckorna jobbar jag åt kommunen tror jag (har inte fått klart för mig ännu), sen har jag sommarlov till de två sista veckorna när jag jobbar på ica! Denna sommar kommer troligtvis att bli grym! Taggar trillen och dansgalorna! :) Idag på musiken hade vi examensövningar och det känns verkligen att det snart är sommar, eller ja det är ju sommar. Det har varit världens åskväder ikv! Tråk tråk, dock har vi haft mycket främmande. Två personer som har kommit och kikat på hundvalparna också! :) Mycket skojjs!
Bilder från Gbg kommer framöver..
Dagens:
Baslinne: Gina Tricot 150 kr
Gult Linne: Gina Tricot 200 kr
Leggins: Kapahl 150 kr
Cardigan
Tygskor: Dinsko 200 kr
Örhängen: H&M 70 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0