Saturday night

Sitter här hemma för mig själv, eller ja, iallafall på mitt rum. Lyssnar på grymt gamla låtar och har det allmänt bra. Är dock fortfarande förskyld vilket inte känns så bra. Men jag hoppas på att bli frisk till Göteborg ännu iaf!
Min tråkiga tid är inte längre så tråkigt, nu finns valparna och dom är så mysiga. Dock har dom ju inte öppnat ögonen ännu, jag vet inte om dom hör något heller men om ca 1-2 veckor bör dom göra det! Jag kommer se en extremt stor skillnad när jag kommer hem från Göteborg och när jag far. På valparna alltså :)
Mamma och pappa sitter och tittar på en jätte bra film, dock har jag redan sätt den så hade ingen större lust att se den, nu kommer jag inte på vad den heter!  jaja, Lovisa är hos emma, Anton & Lisa åkte till Umeå, Petter är med några kompisar. Så ja, jag är ganska ensam ikv. Nog för att syskonen aldrig är hemma annars, men haha! :) jaja. Svammel, här har ni lite bilder.
Var barnvakt åt dessa sötnosar. Nora har vattkoppar, därav prickar i ansiktet. Sötnosar!
dagens:
tunika- Ellos 200 kr
Leggins- Åhlens minns ej pris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0