Sunday

Söndag. Idag vaknade jag kring 11-12 tiden, blev lite sent igår. Blir lätt så på helgerna ;p.. Man fastnar vid dator och glömmer bort tiden! haha igår var jag uppe till 4. SKÄRPNING matilda ;)   nej men. Inte bra det där ju. Datorn är äckligt äcklig! haha... Idag har jag inte gjort så mkt, åt frukost, gick ut och pratade med pappa om moppen, som har något fel för tillfälligt. När man startar den så börjar den gasa av sig själv osv.. haha, ganska fult! jaja, sen gick jag in. Började med packningen, jag är inte färdig ännu. Men snart så! :) Efter det tog jag en dusch, och nu sitter jag här. Göralös som vanligt, men så är det att vara norrlänning ;) haha..
NEJ nu vill jag till GÖTEBORG! :D  Och det ska jag också! TaggaTaggaTaggaTaggaTagga!!!! :D
Matilda just nu.. HIHIH! Heeejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0