Aldrig tidigare har jag haft denna känsla

aldrig tidigare har jag känt att någon älskar mig, att det är värt att jag finns.
Det är helt underbart att jag nu ibland kan känna så.
Tack vare mina grymt grymma vänner (:
ni är så himla guldvärda! Gör mitt liv så mycket mycket bättre.


Har tittat på "i taket lyser stjärnorna" ... Bättre sent än aldrig ? :)
Ja, den var iallafall hur bra som helst ju!
Nu ska jag snart åka till Tvåtjärn, när jag har kommit hem ska jag starta "dear john".
Upp tidigt imorgon också, men ska försöka hinna med ett inlägg till innan jag ska krypa ner i säng!
Hörs till vidare :)
måste även färga om håret snarast! ... det är missat på många ställen. jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0