att säga en sak, känna lättnaden och sedan ångra sig.

att säga en sak, känna lättnad och sedan ångra sig är något som är typsikt mig...
Varför kan man bara inte hålla allt inom sig? Det skulle underlätta så mycket.
Förlåt, för att jag är som jag är. Att jag förstör och sabbar för allt och alla... är inget jag gör medvetet!
Och vill verkligen inte förstöra vänrelationer osv...
Men nu är jag Matilda Söderberg, gör misstag som dom flesta andra... Kanske mer eller mindre.
Jag får stå mitt kast, jag har underbara vänner vilket jag inte inser!
Dessa vänner förlåter mig i de flesta fall och det är jag glad över...
Nu är jag osäker på att jag blir förlåten, paniken stiger inom mig och rädslan att tappa dig är stor.
Jag får stå mitt kast och gör det bästa utav situationen...
du vet vem du är, jag älskar dig... ♥

Nu ska jag fortsätta skoldagen, med gehörs&musiklära och estetisk orientering... Får dig inte ur huvudet,kanske är det ett bevis på hur mycket jag älskar dig och hur rädd jag är att förlora dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0