Färgar ögonbrynen och ska alldeles hoppa in i duschen!

Just nu sitter jag med färg på ögonbrynen, de ska bli mörkbruna (dock tror jag inte att det kommer bli någon skillnad, pga jag redan har ganska mörka ögonbryn)
Efter det ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag nog tvätta lite kläder :)
Har även hunnit med att noppa mammas ögonbryn, förstår inte varför hon inte gör det själv men men :)
Gårkvällen spenderades först hemma en stund, sen for vi till emelie som var hos adam&anton. Sen gick vi till MB och kollade på alla småfjortisar som var på "ug-disco"haha.. Fast vi gick fort till Rebecka, sen for jag å syrran hem ;p hände inte så mkt där så.
Får se vad som händer ikväll, något förslag?
bild tagen -09! Ser ut precis ut så här nu också, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0