fruktansvärt less...

på att det hela tiden ska bråkas, orkar inte...
bevisar ju verkligen hur bra vänner vi är, eller?


Dagen började med en lång gångväg till skolan, var på plats 10:30. Då körde vi soundcheck (?) eller vad det heter haha ;p och efter det började vi spela vår (lunchkonsert) ... gick bättre än förväntat dock glömde jag dom lättaste orden, men så kan det va.  Hm, vad mer? Nina följde med mig hem efter skolan, vi käkade glass och pratade lite. Hon sminkade sig och sen drog vi till stan igen. For på donken och träffade Emelie och Cissi :)  Tog en ballong på donken, smått pinsamt att åka hem med den i bussen haha... alla kollade. piiiinsamt haha
eh, väl hemma släppte jag ut nelly, sen lagade jag mat, duktig som man är :D
Nu sitter jag här och typ... deppar över livet, jävla cp liv.
Igår var ingen bra dag, och idag var en ännu sämre dag helvete.
Får äntligen åka  hem imorn, skönt nog!
Vet inte vad som händer i helgen, får väl se :p
men nu ska jag packa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0