känner sig som den stelaste zombien!

Idag har det inte hänt allt för mycket :)
Klev upp vid 7, sen drog jag till skolan. Hade kör, var väl kul ;p synd man nästan aldrig hamnar i en riktigt bra grupp bara! jaja :)  sen hade vi filmprojekt och gehörslära... På estetisk orgientering gick vi ut och kika efter "bra ställen" att filma på... slutade med att vi gick på lagerhaus och löjlade oss, som vanligt. Jag, nadja, elin och hampus... fast det är bara jag och nadja som är coola :)
Efter det gick jag hem :)  Käka middag och sen minns jag inte vad jag gjorde haha..
Stack till amanda, sen for vi te stan och träffa emma :)   Därefter träffa ja söt tove! :D
nu sitt jag här hemma, har just duschat! Målat naglarna och slänt på en ansiktsmask, så jag är typ hur stel som helst i ansiktet just nu... jaja :) Ska även lära mig att måla mina ögonbryn! Det är så jävla snyggt med målade SNYGGA ögonbryn :)
för övrigt ser jag ut å ha världens största näsa, men det har jag också
dock har ni ju den fagraste skönheten här! HAHA , asså det är som gips på ansiktet..
det luktar rakvatten, = kille. Men det stog att det djuprengör huden och det var typ proteiner från Medelhavet ;)
lät bra! haha
nu ska jag nog inte göra så mkt,
emelie kommer till stan ikv! så ksk ska umgås med henne i veckan med :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0