Min dag i ord & bilder

Dagen började med en lång sovmorgon, eller ja? då hade inte dagen börjat (?) anyway.
Fixade mig och sånt, sen for jag till stan :p till tove, camilla och ngn frida tror jag ;s
sen for vi till vännäs...
På bussen möter vi en snubbe, Bo heter han och han pratar hela vägen om allt och ingenting. Bo är även kristen och tror på gud, tror man inte på honom kommer man inte till himlen. Det ringer i hans telefon (säger vi) och han tror oss, tar upp telefonen och låtsas pratar i den, säger sedan att det var någon som undrade om han hade örat kvar?
Bo är en mycket rolig filur, men vi ledsnar ganska snabbt.
Det var vår bussresa på 1 h.
Väl framme går vi till lilja, där jag träffade felicia och david! :D vi tråkade runt där, sen stack jag till Felicia, då allt roliga började att hända! Älskar min underbara vän!
Vi gick på ica och köpa kladdkaka (igen) och cola+ hallon... Stack hem och chillade med det. Frågade patrik om jag fick komma och titta på hans lägenhet... men så klart fick jag inte det, attans!
Det slutar med att vi skickar skumtomtar genom brevinkastet och skriver fina brev.
Tillbaka får vi en gris och några andra saker, sött! tack för grisen!.... (: den ligger tryckt i min vante just nu.
Väl i stan tar jag bussen hem och sen dator. Nu har jag precis duschat och städat mitt rum!
Tänkte därför lägga upp ett par bilder på mitt fina rum? (;  klaga inte på bilder och tapeter... höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0