Något jag har väldigt svårt för

om man tjafsar/bråkar med en kompis, så har jag jätte svårt för att kunna bli kompisar "snabbt" igen.
Jag kan liksom inte smälta allt tjafs och gå vidare med en gång utan måste få en tid på mig.
Ibland finns det undantag och det är väl när det inte är så stora "bråk".
Usch, vad jag avskyr bråk mellan vänner!
Har ont i huvudet och från ögonen faller tårar... När jag vrider på nacken knakar hela nacken och huvudet, för att dom där förbannade satans tandläkarhelvete inte vill ge mig hjälp!
När en sak kommer upp, kommer 100 saker omkring upp i mitt huvud.
Jag ska inte vara vaken på natten, tänker bara för mycket helt enkelt.
Nä om man ska försöka sova lite, ska ju upp elva imorgon så... godnatt

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ohja, väldigt mycket!

2010-11-23 @ 07:43:59
URL: http://ffeliciaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0