RULIG KVÄLL♥

På eftermiddagen filmade vi lite, gick väl inte så jätte bra men lite har vi iallafall filmat! haha :)
Sen gick jag hem, för att få i mig lite juice och mackor :D  Fixade mig lite, sen gick jag och sabrina till busstation.
Där bussen skulle gå ifrån, men så klart så går det från Vasaplan... Vi fick kuta som några dårar eftersom bussen skulle gå om 2 minuter, men... vi lyckades villa bort oss ett tag fast sen hitta jag som tur var... Men då hade bussen redan gått, haha attans osis :)   Men vi hitta tillslut en buss som gick till vännäs, jävla krångel... Jag&Sabrina&bussar=Osant... Det funkar inte helt enkelt!
Jaja :) Väl framme i vännäs, gick jag och sabrina till Felicia, chillade ett tag ;) ;) ;)
Sen kom Lina dit och då babblade vi bara om allt och ingenting :p Efter de gick vi på ica och köpte kladdkaka, grädde och cola!  Mummma :D    Sen träffa vi patrik och snacka lite :p  Efter det for vi till bussen och nu sitter jag här, nyduschad och fräsch ;) ;) haha!
Ok, nu är det så att ingen av dom kunde sitta stilla någon gång, vilket innebär suddiga bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0