Söndag, färdig och 1:a advent!

dagen började med att åka till skoterkursen vid 10 tiden :)  Därefter började vi gå igenom allt vi skulle kunna till provet osv, klarade uppskrivningen så nu får man köra skoter också ! :D
Känns skönt att ha det gjort nu iallafall! Nästa helg är man då fri från allt :)   Kanske dra ut en sväng med skojtern ? ;)
igårkväll tog jag det bara lugnt här hemma och ikväll ska jag åka tillbaka till Umeå!
Ny vecka och denna vecka har jag inte ledigt någon dag alls, usch vad jobbigt det känns med hel vecka!
När man har varit ledig varje tisdag i 4 veckor, hehe!
Idag stötte jag på Anna-lena också :) min gamla musiklärare! Saknar henne ju :)  så det var småtrevligt!
förra året vid denna tid!
Ha en fortsatt trevlig 1:a advent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0