Sovmorgon, Luncha@stan och trevligheter!

Sov till 10:30 idag, underbart skönt! :D har varit ledig idag också. Är även det nästa tisdag så höhö!
Fixade mig, sen kom emelie hit... Då drog vi till stan och käkade på frasses...
gick runt och chillade typ sen, därefter for vi på waynes! Riktigt svulldag :p   efter det for vi på skopunkten, där jag hittade ett par nya skor, för 99 kr... lätt värt. Det finns garanterat snyggare att hitta , men jag tycker det inte gjorde något att dom var lite "halvfula"....  Dom är dock snyggare irl än på bild!...
sen drog vi hem, jag fixade käk (kyckling med honung på och klyftpären) göttmoooose!
Nu sitt vi å fundera på kvällens händelser... får se vad som händer helt enkelt!
ÄLSKA VINTER
nya skor :p ser skitfula ut på bilden hahaha  (ksk för emelie fotade)
vi köpte snygga klistermärken på lagerhaus och klistrade på mobilerna ;) haha kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0