Supa sig redigt full, medvetslös.

Just nu vill jag bara supa mig medvetslös och försvinna härifrån...
Detta är inget "allvarligt" i sig, men jag tar illa upp och kan inte hantera det.
Att känna sig utelämnad gör mig sårad. Framför allt av den person som betyder mest för mig.
Nä nu ska jag sluta emoskriva...

Måndag, jävligt tråkigt dag i sig...
Började med kör 3 h, som vanligt :p Does you mother know sjöng jag och min grupp, skit kul..
Lunch på mias... sen 1,5 h gehörs och musik lära, efter det 1,5 h estetisk orientering.. Dock har jag mest suttit och varit emo. Mamma ringde och undrade vad jag menade med att hålla tårarna tillbaka. Och utav att bara höra mammas röst gör mig ledsen, vet att jag kan lita på henne och älskar henne så otroligt mycket.. Hon har fått ta mkt skit och helvete, men hon är bäst trots allt. ♥ det är väl så mellan en dotter&mamma relation kanske.

Lagade pyttipanna till middag. Vuxenpoäng till mig, dock hade jag ingen aptit.. konstigt nog :p eftersom jag aldrig tappar aptiten. Nä fy ;p orkar inte ens tänka på det här längre..
Nu väntar jag på att Paul och Yvonne ska komma hem, men det lär nog ta sin lilla tid eftersom de måste stanna överallt pga alla bilolyckor som sker just nu.
öjöjöj, gott gott gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0