Texter och former, skapar din egen bild i huvudet.

Dagen började med 3 h engelska, sen åt vi lunch :) Därefter gick vi ner till musikanten.
Där satt jag och nadja och pratade om lite saker som var värda att prata om, sen filmade vi till vår "musikvideo"!
När vi hade slutat, tog jag & Nadja bussen till sjukhuset och hälsade på Emelie ♥ blir alldeles gråtfärdig av att se dig ligga där i sängen ju... huvva, hoppas på att du får mindre ont och att allt kommer bli bra igen! Älskar ju dig ♥
Sedan tog vi 1:an hem, på bussen satt återigen ett cp (denna gång en tant)... som skriker över hela bussen och stoppar den så vi kommer sent osv... jätte jobbigt, men kul :D haha..
Väl hemma börjar jag och nadja laga wok ;)   Jätte gott, haha... Annars har vi bara pratat och flummat som vanligt, spelat gitarr och sjungt :) osv osv osv osv, OBS för att inte glömma så har vi ätit ballerina också ;)
Nadja sötgris, datanörd♥
Min söta gris jag fick av Patrik! Jätte söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0