that should be me ♥

Dagen har bestått av lathet och lite tvättande...
Orkade ta mig till duschen och sen fixade jag mig...  ganska onödigt, men ett bra tidsfördriv!
Åt middag med familjen, Anton & Lisa var här, så vi var hela familjen samlade! Alltid lika mysigt :)
Blev kycklingfilé med pressad potatis, gott!
Efter det gick jag ner och hängde ur tvätt.. därefter blev det dator ;p och vänta på att vi skulle fara någon gång.
Sen blev det Dorotea,  Mor & Far + lovisa for till Forslunds, jag gick till Olivia.
Vi snackade om allt och ingenting i princip, snackade med kim på skype och nä.. inte så mycket mer :P
gick sen till Felicia, sen ringde jag till Bror och fick skjuts hem :)
Nu har jag svullat i mig mycket glass och en banan :p
ligger och lyssnar på musik, typ tråkar! Men det är så jävla skönt! Jätte länge sen jag har legat i min ensamhet här hemma, så underbart! Så jag klagar inte :)
Nä nu ska jag sluta skriva på detta inlägg, så det inte blir allt för långt! :)
Pussar
älskar denna tjej galet mycket, konstigt nog  ;o  haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0