UPPDATERA!!!

Jag är tvungen att uppdatera min blogg nu, emelie tjatar på mig.... den enda utvägen är väl att skriva ett inlägg då!

"jag vill verkligen stanna hemma ett tag till" tänkte jag när jag vaknade i morse... tyvär går det ju inte alltid som man vill och denna gång måste jag åka iväg igen. Dock får jag åka bil till Umeå idag :) precis som förra söndagen, jätte skönt! Kmr fram senare än de som åker med bussen, men får vara hemma några timmar till och det går fortare med bil! så jag klagar inte :)
Jag har precis packat, har dock lite saker jag bör packa ner innan jag åker.  En dusch har jag hunnit med också, så har sminkat mig och grejjat på...
På tal om ingenting så vill jag verkligen ha min lägenhet nu!  Jag hoppas verkligen att jag får den jag har skickat in en intresseanmälan till, men troligen är den redan upptagen i och med att det är så himla lång kö!
Iallafall så önskar jag mig så som porslin, påslakan, lampor, mattor, soffa, säng, kastruller, bestick, gardiner, dammsugare och massa annat i julklapp för att jag ska kunna känna mig trygg så måste jag ha det fint i min lägenhet!   Åh vad jag längtar tills jag får en egen lägenhet! '
Nä nu ska jag kika runt lite på internet, sen ska jag väl inte göra så mycket :)
blir goomiddan ikv också! Mumma :D
fyyy, det enda jag tänker på är den där jävla lägenheten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0