Var tog "vi" vägen?

Var tog vi vägen?

Lyssna på låten medans ni läser denna text.
Hur kan några som var så bra vänner, få så pass dålig kontakt som vi har idag?
Jag saknar alla minuter, sekunder, timmar och dagar jag spenderade tillsammans med er.
Vi hade något som var speciellt, något som kändes alldeles extra.
Någon vacker dag, hoppas jag att vi kan bli så pass bra vänner som vi var ett tag.
Vi gjorde allt tillsammans, idag står jag och emelie tillsammans och ni andra för er.
Jag älskar Emelie otroligt mycket, det är inte så jag menar utan...
Varför ska man aldrig kunna vara fler än 2 st när man gör något utan att börja tjafsa?
Det är så fruktansvärt barnsligt, (jag säger inte att jag är bättre än någon annan, för så är det verkligen inte)
Jag älskar er än idag, men vi har glidit ifrån varandra och jag har riktigt svårt att acceptera det.
Rebecka Marcusson Du var min absoluta bästa vän, en vän jag kunde gråta med. En vän som alltid fanns där. Än idag vet att jag du finns där, men inte på samma sätt. Vi pratar sällan och umgås sällan. För bara några månader sen var vi med varandra varje dag om det så gick eller varje helg. Nu bor jag i Umeå och du i Dorotea, det kan göra det hela svårare att hålla kontakten men jag tror ändå att det finns något annat som stoppar. Jag vet att det mesta är mitt fel, många säger att jag har förändrats till det sämre. Inget som är kul att höra, men jag har inte gjort det medvetet och säger förlåt. Jag vet inte vad jag ska göra när jag får såna här tankar, allt blir bara åt helvete. Jag lägger alltid mina tankar åt sidan, men tillslut brister det.  Du ska veta att jag vill ha tillbaka dig som min "bästa" vän!
Emelié Persson Jag saknar dig så oerhört mycket! Det känns som min andra hälft har dött typ :p  Jag vill inget hellre  än att du ska komma hem till Sverige! Samtidigt som jag är väldigt glad att du värkar ha det super bra där i Spaninen. Men nu vill jag att du ska komma hem så jag får krama om dig och säga hur mycket jag har saknat dig!  Du är en underbar vän och vi alla älskar dig för den du är! Puss älskling.
Emelie Mikaelsson Är så otroligt glad att du finns där för mig! Vi är fortfarande bästa vänner och kommer nog alltid vara det oavsett vad som händer.. Ärligt talat känns det som du är min extra syster på något sätt. Älskar dig otroligt mycket! Våra helger är oslagsbara och ingen är den andre lik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0